woensdag 3 april 2013

~ Prachtige Brocante in een boerenschuur ~

Laatst was ik bij Juffrouw Jansen in Westbroek (Utrecht)
en het is echt genieten daar!
Je rijdt door een prachtig stukje Nederland 
over mooie landweggetjes langs schattige huisjes en boerderijen...
en dan eindig je in een boerenschuur vol Brocante, zucht...
Als je eens in de buurt bent..dit is een ÉCHTE aanrader!

Ik kon er in ieder geval naar hartenlust fotograferen :-)
















Binnenkort zet ik een andere Brocante winkel in het zonnetje! 
Een fijne dag!

 

24 opmerkingen:

  1. Dolcissime queste immagini!Adoro quel colore celeste!Rosetta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er mooi uit, lijkt zo geen winkel maar bij iemand thuis.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb deze winkel ook op mijn lijstje gezet. Dank voor de tip!

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat maak jij toch prachtige foto's. Hoe krijg jij dit voor elkaar in winkels die meestal wat donkerder zijn? Wat voor camera heb je? En welke instellingen gebruik je dan?
    Groetjess

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto's. Ik zag hele mooie onderzetters... :-0

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heeeerlijke winkel! Prachtige foto's!
    X Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijke foto's prachtige winkel voor mij erg ver maar zeker een bezoekje waard als ik weer in utrecht ben ...wens je een fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Daar wil ik altijd nog een keer heen, komt er maar niet van. Jij weet wel hoe je iemand lekker moet maken.... Mooie foto's!
    Liefs
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja mooie spullen bij Juffrouw Jansen, zij stonden, net als wij, in november op de Brocante in de Kerk Fair, in Edam!
    En heb je er...buiten de mooie foto's die je er van gemaakt hebt...ook nog iets leuks/mooi's gekocht!

    Groetjes van Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een adresje om te onthouden dan. Mooie foto's. Groet, Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik had ze al op je FB gezien, wat een leuke plek om te fotograferen. Daar hou ik van! En ik zie allemaal leuke dingen...lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige foto's! De winkel staat in ieder geval op mijn lijstje!

    Groetjes,

    Nadine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat geweldig! Mooie spullen, mooie styling, mooie foto's. Zeker de moeite waard.
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Inderdaad prachtig,Veronique.
    Mooie pastelkleurtjes zo bij elkaar.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Veronique,
    Wat een prachtige winkel zeg. Hij komt op mijn lijstje hoor... Utrecht is prima te doen voor mij...
    Ik wens je een heerlijke avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat ziet er echt mooi uit, al die zachte kleuren. Mooie foto's trouwens. Wie weet als ik eens in de buurt ben?!
    groetjes Judith van Zo gezellig brocant

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ja dat ziet er heel gezellig uit daar moeten we echt eens langs gaan.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je foto's zien er veelbelovend uit!

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zo leuk bij Peet !!...wij zijn er tweede paasdag geweest.....mooie lamp gekocht......echt keigaaf.....en een Frans straatnaam bord ook erg stoer......op mijn fb pagina staat een foto van de lamp.....groetjes Ria...xxx...jij nog wat gekocht ???

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wij hebben de winkel van Petra ook bezocht tijdens onze brocante tour in de provincie Utrecht en echt van alle winkels waar we toen geweest waren is die Petra de leukste.
    Ook wij gaan zeker nog een keer terug!
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zo'n leuke winkel. Ik ben er ook al geweest.
    Veel mooie spulletjes
    Zeker een aanrader.
    Fijne dag.
    Groetjes,
    Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat leuk om deze winkel in het zonnetje te zetten....meer dan waard. Wat een mooie sfeervolle winkel is dit zeg......die verstilde kleuren....echt prachtig!
    Enne...je eigen winkel mag ook wel eens in het zonnetje......;)
    Genieten......je sfeer.

    Fijn weekend

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo,
    Wat leuk om foto's te zien van Juffrouw Jansen. Deze winkel staat heel hoog op mijn lijstje om een keertje langs te gaan. Hun kraam op de Brocante in de kerk Fair in Edam (in november '12) was al zo fantastisch dat ik heel nieuwsgierig naar de winkel geworden was. Wow.....wat een mooie winkel!!
    Liefs,
    Tina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Je suis venue jusqu'ici pour admirer tes belles photos et le goût exquis de ton blog. J'aime vraiment beaucoup. A Bientôt. Amitiés

    BeantwoordenVerwijderen

~ Dankjewel voor je berichtje! ~

~ Thanks for your comment! ~